Kako dodajati zdrave maščobe v BLW prehrano?

V smernicah in knjigah ter člankih o uvajanju hrane najdemo priporočila o uporabi zdravih maščob v prehrani dojenčkov. V kašice je maščobo lahko umešati. Kaj pa pri BLW? Kako dodajati zdrave maščobe v BLW prehrano?

Če se otrok doji, potem ob začetku uvajanja hrane dobiva z dojenjem zadovoljive količine maščob. Ko telo zazna, da se otrok doji manj, se poveča vsebnost maščob. Vsebnost zdravih maščob v materinem mleku je odvisna tudi od materine prehrane. Seveda pa rabi otrok slej kot prej tudi maščobe iz svoje prehrane. Dober vir maščob je hrana, ki je naravno opremljena z maščobami:

  • dobro domače meso ekološke in humane pridelave pripravimo v juhi, ki jo otrok lahko popije; uporabimo dele mesa, kjer je tudi maščoba, ne samo pusto meso
  • avokado (naj bo dovolj zrel in mehek)
  • surovo maslo, surova polnomastna skuta, surova kisla / sladka smetana, kokosova maščoba
  • hladnostiskana nerafinirana olja (olivno ipd.)
  • jetrca

Surove maščobe dodamo h kuhani hrani na koncu, ko se ohladi na telesno temperaturo. Lahko pa surovo maščobo – npr. maslo – tudi zajamemo z žličko in otrok poliže maščobo z žličke.